Geeft kleur

aan werk

Meest gestelde vragen

Vragen over uitzenden en detacheren

  1. Wat zijn voordelen van uitzenden of detacheren ?
    • Naast een flinke tijdsbesparing en kostenbesparing bieden payrolling en detacheren via Fervent Werk u als opdrachtgever vele overtuigende voordelen.
  2. Hoe kan ik een vrijblijvende offerte opvragen?
    • Voor een vrijblijvende offerte kun je contact opnemen met één van onze medewerkers. Tijdens kantooruren kun je bellen naar onze vestiging via 0594 – 58 13 24 of een email sturen naar info@fervent.nl. Ook kun je via het contactformulier contact opnemen. Wij bellen dan graag terug.
      Digitaal een vacature aanmelden kan ook via het aanmeldformulier op deze pagina.

Vragen over ziekteverzuim

  1. Dien ik mijn uitzendmedewerker ziek te melden?
    • Wanneer de uitzendmedewerker ziek wordt, dient hij/zij zich voor aanvang van de werkzaamheden bij jou ziek te melden. Daarnaast dient hij/zij zich persoonlijk telefonisch bij ons ziek te melden vóór 09.30 uur.
      Jij hoeft de medewerker dus niet bij ons ziek te melden. Dat is de verantwoordelijkheid van de betreffende uitzendmedewerker. Natuurlijk kun je wel contact met ons opnemen om, indien nodig, vervanging van de zieke medewerker te regelen.

Vragen over het wijzigen van mijn gegevens

  1. Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
    • Je mag een email sturen met de bedrijfsnaam, naam van de contactpersoon en de nieuwe adresgegevens naar info@fervent.nl
  2. Hoe kan ik een wijziging van mijn IBAN-nummer doorgeven?
    • Je mag een email sturen met de bedrijfsnaam, naam van de contactpersoon en het nieuwe IBAN-nummer naar info@fervent.nl